Dit project dat mede mogelijk gemaakt wordt met middelen uit het Europees Sociaal Fonds (ESF) beoogt het scholen van werknemers van bedrijven in de periode van 7 februari 2010 tot 7 augustus 2011. Het niveau van de deelnemers aan dit project mag niet hoger zijn dan MBO-4 niveau en ook de opleidingen in dit project zijn niet hoger dan MBO-4 niveau. HBO-ers en Academici mogen niet deelnemen aan dit project. De verplichte "formats" inzake dit project zijn te vinden onder het kopje "documenten". Hier vindt u het aanvraagformulier en de overige documenten voor dit project.

Het volgen van de opleidingen mag bij de diverse opleidingsinstituten. Het bedrag dat bij de desbetreffende opleiding wordt genoemd mag niet worden overschreden. Alle bedrijven en deelnemers die aan dit project deelnemen zijn verplicht zich de houden aan de subsidieregeling ESF 2007-2013 en de voorwaarden van Multifonds. Partijen en deelnemers die zich niet houden aan de voorwaarden worden uitgesloten van deelname aan het project en dit betekent dat de gemaakte kosten niet gesubsidieerd zullen worden. De opleidingen in dit project worden genoemd in de onderstaande pdf-file.

Opleidingsproject 2010-2011 (PDF)